Pagina Principala | Timpul Liber | Romanii se uita mai putin la televizor

Romanii se uita mai putin la televizor

De
Marime caractere: Decrease font Enlarge font
Romanii se uita mai putin la televizor

Romanii se uita mai putin la televizor. Fata de anul trecut, se observa o tendinta de scadere a consumului tv. Totusi, Antena 1 reuseste, in 2007, o crestere de 0,6% puncte de rating in intervalul orar 19:00-23:00.

Sfarsitul iernii si inceputul primaverii au gasit Antena 1 in pozitia de lider incontestabil de audienta in intervalul orar in care consumul tv este cel mai mare. Televiziunea din Baneasa obtine, in saptamana 26 februarie-4 martie, 8,5% in prime-time, fiind lider pe acest segment orar (19:00-23:00), Pro Tv inregistrand 7,3% rating si TVR 1 – 4,7%.

In topul programelor, cel mai vizionat show este "Vreau sa fiu mare... vedeta", transmis duminica seara, care genereaza 16,4% rating si 37,7% market share, fiind cea mai urmarita emisiune de divertisment, pana in prezent, in anul 2007. Productia Antenei 1 a avut un varf de 21,5% rating si 45,9% market share si a fost lider inclusiv pe targetul comercial (publicul cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani), obtinand o audienta medie de 11,6% rating si o cota de piata de 28,3%.

De asemenea, in top 10 programe, Antena 1 ocupa sapte pozitii, primele patru locuri fiind detinute, dupa emisiunea "Vreau sa fiu mare… vedeta", de spectaculosul meci de fotbal Steaua – Otelul Galati, apoi de "Din dragoste" si de "Piata Divertis", care sunt la egalitate de rating – 10,9%. Pe locul al cincilea se situeaza TVR 1 cu emisiunea "Surprize, surprize", care, in aceeasi perioada a anului trecut, ocupa primul loc in top. Pro TV intra in acest clasament pe locul al saselea, cu Stirile de la ora 19:00.

In top 20 emisiuni, postul din Baneasa detine 11 locuri in clasament, fiind urmat de Pro TV cu cinci locuri si de TVR 1 cu patru. Se mai poate semnala, totodata, faptul ca transmisiile de fotbal cele mai vizionate le are Antena 1, celelalte televiziuni care difuzeaza meciuri neintrand in clasamentul audientelor.

Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se observa o tendinta de scadere a consumului tv, astfel, pe all day, consumul s-a redus in saptamana analizata cu aproximativ un punct si jumatate de rating pe intreaga zi si cu doua puncte si jumatate de rating in prime-time. Cu toate acestea, Antena 1 reuseste, in 2007, o crestere de 0,6% puncte de rating in intervalul orar 19:00-23:00. La celelalte televiziuni analizate, Pro TV si TVR 1, scaderea consumului tv are drept consecinta directa scaderea audientei medii.

Aboneaza-la feed-ul de comentarii Comentarii (0 adaugat)

total: | afisate:

Adauga comentariul tau

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Citeaza

Te rugam sa introduci codul din imagine:

Captcha
  • Trimite la un prieten Trimite la un prieten
  • Printeaza articol Printeaza articol
  • Articole in format text Articole in format text

Marcat ca si:

Nu sunt cuvinte adaugate pentru acest articol

Da o nota la articol

3.00