Pagina Principala | Fitness Si Dieta | Cum sa eficientizezi programul de exercitii

Cum sa eficientizezi programul de exercitii

Marime caractere: Decrease font Enlarge font
Cum sa eficientizezi programul de exercitii

M-am saturat! Atatea probleme zilnice care mi se bat de cap, incepand cu celulita si terminand cu programele sportive pentru mentinut silueta ca sa nu mai vb de stresul pe care il am in ficare zi la slujba. Seful care imi striga in cap de cate ori nu fac ceva bine, colegii care incearca in fiecare zi sa imi faca viatat mai grea sau cand ajung acasa acasa prietenul este si el la fel de stresat ca si mine incat....nu mai am chef nici sa ma duc la fitness maine dimineata. Dar totusi cred ca o sa ma duc in oras cu prietena mea cea mai buna sa beau un suc si maine dimineata cred ca o sa fiu mai bine... De ce? pentru ca imi place sa fac sport si de cele mai multe ori ma face sa nu mai mai gandesc la o intreaga zi ci numai ce o sa sa fac in urmatoarele 10 minute...
Nu am nici o problema, nu ma streseaza nimeni si cel mai mare dusman pe care il am sunt EU. Recomand oricui sa mearga sa faca exercitii fizice mai mult sau mai putin regulat...Ca idee mai jos va prezint cam ce inseamna pentru mine eficientizarea intr-o zi stresanta a programului de exercitii...
1.Gaseste o sala apropiata de casa sau de serviciu , daca faci mai mult de 10 minute ca sa ajungi acolo iti va fi mai usor sa gasesti scuze pentru a nu mai merge la sala
2.Ia-ti o prietena care sa te insoteasca. Nu numai ca va fi amuzant dar asa va veti incuraja una pe cealalta , iar daca nu vei merge te vei simti vinovata ca ai abdicat de la miscare.
3.Gandeste-te la momentele cand te simti cel mai activa. Fi sincera cu tine insuti , daca nu esti o persoana matinala, atunci nu are rost sa iti planifici un program care inseamna ca va trebui sa faci miscare inainte sa mergi la lucru, iar tu nu vei reusi.
In mod similar, daca esti matinala , fixeazati ora  de antrenament in prima jumatate a zilei – nu te chinui sa mergi la sala dupa pogramul de lucru.
4.“Sunt prea obosita”nu este o scuza buna, exercitiul fizic iti ofera mai multa energie , ceea ce inseamna ca pe termen lung te vei simti mai putin extenuata.
In plus ajuta creierul sa elibereze hormonii starii de bine, endorfinele, astfel incat te vei simti mai fericita si mai putin stresata dupa ce ai facut miscare.
5. Ofera-ti o rasplata dupa sedinta de gimnastica cum ar fi o sauna sau un mic cadou (o lotiune de corp noua sau o revista)

Adauga articol la : Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Aboneaza-la feed-ul de comentarii Comentarii (2 adaugat):

Luke in 05/10/2012 13:24:22
avatar
Ti-am vazut comentariul de cand l-ai potast dar nu am vrut sa-ti raspund pana nu am citit si jurnalul tau :)Concluzia: voi ati patit-o mult mai rau decat noi! Chiar imi pare super rau, dar cred ca cel mai important a fost ca pana la urma v-ati relaxat, v-ati bucurat si v-ati simtit bine la Muntele Rosu.Cat despre trasee, pot sa zic asa:traseul prin caldari de la balea la podragu am auzit si eu ca e foarte obositor, dar in principiu n-ar trebui sa dureze mai mult de 7 ore, hai vreo 8-9 cu rucsac f greu ca voi. Problema la voi cred ca a fost, in afara de rucsaci grei, si lipsa antrenamenului, probabil la fete. Nu stiu daca e asa, dar cam asta am dedus eu din povestea ta. Te rog sa ma scuzi daca gresesc.Noi ne-am dus la podragu de la balea pe creasta, si cred ca era mult mai bine si pentru voi asa, desi poate fetele s-ar fi speriat de lanturi. Cand ne-am intors, ca sa schimbam peisajul, am intrebat si noi cabaniera la Podragu cum e traseul prin caldari si ne-a zis ca nu ne recomanda, pentru ca e obositor. Asa ca nu ne-am dus. Am pornit in acelasi timp cu un alt cuplu. Noi pe creasta, ei prin caldari. Cand am ajuns noi in punctul unde se unesc cele 2 trasee, la fereastra zmeilor, ei nu ajunsesera, si teoretic se face cam acelasi timp... Cat despre traseul de la podragu spre victoria... Doamne apara si pazaste-ne. Eu nu cred ca o sa merg vreodata pe acel traseu, mai ales la coborare. Am auzit doar cat de lung si obositor atat psihic cat si fizic e, si doar din auzite m-am lamurit ca nu vreau pe acolo.In fine, concluzia la toata treaba asta este ca trebuie sa ne informam extrem de bine asupra traseelor si a timpilor, mai ales din jurnalele altora, si sa nu ne inhamam la ceva mai greu decat putem duce, atat la propriu cat si la figurat. Eu de exemplu am renuntat de mult sa car rucsac greu cu cort si toate cele, daca am optiunea unei cabane, si incerc mereu sa am rucsacul cat mai usor, pentru ca cu cat il am mai greu, cu atat fac x ore in plus fata de cat ar trebui sa fac de fapt.La faza cu autostopul si cu epilatul tin sa-ti multumesc, am tras o portie buna de ras :)In rest numai bine iti doresc si carari cu soare! Si nu te descuraja, omul cat traieste invata! Daca ai invatat ceva in urma experientei astea, asta e important! :)
Imi place comentariul Nu imi place comentariul
0
Watashi in 07/10/2012 01:05:49
avatar
Da, asa-i, pentru ture de o zi, merge un sadnvis sau te miri ce. Dar la mai multe zile primus-ul e un "must". In rest, parere si experienta personala, pe cat posibil evit conserve dubioase...adica merge foarte bine un pateu, o iahnie de fasole..dar la altele nu prea ma bag. Pe amiaza (e drept ca deja ma refer la chestii mai grele unde timpul conteaza) de obicei glucoza la oprire, apoi batoane de cereale, ciocolata, fructe uscate. Gust cam nasol...dar energie pentru toata ziua. Aveam pe undeva un link cu ce ar fi indicat sa mananci. Daca vrei, il caut si ti-l dau. Pana una alta, inca n-am terminat de citit seria "de la 0 la 2544", dar imi place enorm.
Imi place comentariul Nu imi place comentariul
0
total: 2 | afisate: 1 - 2

Adauga comentariul tau comment

Te rugam sa introduci codul din imagine:

  • email Trimite la un prieten
  • print Printeaza articol
Cuvinte articole
Da o nota la articol
4.16